Wet n wild grays anatomy

image

Pegefinger – sort. Langefinger – uden noget under. Ringfinger – grå. Lillefinger – By K nr 50

image

image

image

image

Der var en forespørgsel i lakhovederne om at vise grays anatomy ovenpå sort så i får lige en sammenligning af lakken ovenpå grå, sort og uden noget under.

Jeg har længe troet at by K nr 50 ville ligne, så den har jeg på lillefingeren, men hold da op hvor blev jeg overrasket for de minder slet ikke om hinanden! By K er mere blå i det, hvor grays anatomy skifter mellem lilla og grøn.
Men må ærlig sige at jeg ikke er så stor fan af grays anatomy, jeg vil til enhver tid foretrække By K nr 50

About

I'm a 16 year old girl from Denmark. I'm studying at IBC in Fredericia, and in my freetime, I'm working in a daily market. My hobbies are nails, books and games.

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Archives
Categories
Instagram #ShadowDKnerd

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers

