NOTD

image

 

Har afprøvet fishtail braid på mine negle. Har brugt de lakker fra Sally Hansen complete salon manicure som jeg købte i Matas.

Kan godt se på det hele at det nok blir et af mine favoritmærker! Lækker børste, er en onecoater hvis man er forsigtig og så er flaskerne dejlig store. De skinner også helt vildt, så jeg har ingen topcoat på billederne. Så jeg er hermed in love with Sally Hansen!

Hvad skal mit næste design være? Smid en kommentar hvis du har en idé og så kigger jeg på det! 😉

About

I'm a 16 year old girl from Denmark. I'm studying at IBC in Fredericia, and in my freetime, I'm working in a daily market. My hobbies are nails, books and games.

Tagged with: ,
Posted in Uncategorized
One comment on “NOTD
  1. Ohh…. I haven’t tried fishtail yet, but I will soon, Your look great 🙂

Leave a Reply

Archives
Categories
Instagram #ShadowDKnerd

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers

