Music in Marts

Jeg tænkte at et indlæg med mine 10 yndlingssange i marts ville være et fint indlæg til bloggens start. Jeg har for ikke så lang tid siden købt mig en Sony Xperia V så jeg er stadig i fuld gang med at downloade musik til den, så hvis i har en ide med nogle sange, så er jeg glad modtager!

Advarsel, jeg lytter stort set kun til et par bands lige nu, så listen er også domineret af 2 bands.

#1 Hero of war med Rise Against. 

#2 Awake and alive med Skillet. 

#3 Satellite med Rise Against. 

#4 Riverside med Agnes Obel. 

#5 Open wounds med Skillet. 

#6 Prayer of the refugee med Rise Against. 

#7 Hero med Skillet. 

#8 Savior med Rise Against. 

#9 Time of dying med Tree Days Grace. 

#10 Savior med Skillet

 

Og som sagt, har i nogle sange så skriv dem i en kommentar! Er så fantasiløs til at finde ny musik…

About

I'm a 16 year old girl from Denmark. I'm studying at IBC in Fredericia, and in my freetime, I'm working in a daily market. My hobbies are nails, books and games.

Tagged with: , , ,
Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Archives
Categories
Instagram #ShadowDKnerd

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers

